
Proces składania zamówienia w sklepie internetowym ADEVA.pl jest bardzo prosty i zajmie Ci zaledwie kilka chwil.
Gdy dodasz wybrane produkty do koszyka, kliknij przycisk "do kasy" i wykonaj 4 proste kroki:
KROK 1: Wybierz formę płatności i dostawy
Dostępne są formy płatności: płatności online, przelew bankowy i pobranie.
Metoda pobranie dodatkowe koszty wg. cennika UPS Polska - 11,50 zł
Dostępne są dwie formy dostawy: Kurier UPS i odbiór własny.
Odbiór własny następuje po uprzednim zamówieniu:
Biuro Handlowe
Artystik Poland Group Sp. z o.o.
Budynek Centrum Biznesu
ul. Puławska 38
05-500 Piaseczno
Ostatni krok to przycisk "zamawiam"
KROK 2: Wybierz interesującą cię formę:
Załóż konto, Zaloguj się lub złóż zamówienie bez zakładania konta.
Wypełnij dokładnie wszystkie dane w formularzach.
Zaakceptuj regulamin.
Przyciśnij przycisk "podsumowanie"
KROK 3: Podsumowanie
Sprawdź szczegóły zamówienia.
Jeśli wszystko jest prawidłowo, kliknij przycisk "potwierdzam zakup"
KROK 4: Potwierdź zamówienie.
Po wykonaniu kroku 4, otrzymasz od nas automatyczny email z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Potwierdź zamówienie, klikając w link znajdujący się w treści maila. To już wszystko. Twoje zamówienia zostało potwierdzone i przekazane do realizacji.


0,01 zł

0,01 zł

0,01 zł

0,01 zł


19,90 zł

93,50 zł

19,90 zł

10,50 zł